jle-ernst.reismee.nl

Ik kom eraan hoor

Welkom lieve lezers,

Terwijl ik dit typ zit ik bij de gate te wachten, en het is rustig in deze hoek van Schiphol. Het vliegtuig waarmee ik straks naar Hongkong vlieg is een boeing 777-200er met een maximale snelheid van 900km/pu, beter dan zo snel zullen we maar zeggen. De bemanning is net vrolijk aan boord gestapt en ondanks een emotioneel afscheid voel ik me best oke. Afscheid nemen blijft iets wat ik altijd moeilijk zal vinden maar ik heb er ook enorm veel zin in. Dat moet ik niet vergeten. En het zijn vier maanden dus dat is prima te overzien.

Ik vlieg straks in 12 uur in 1x naar Hongkong, hier zal ik een overstap naar een boot of een shuttlebus moeten maken, om vervolgens met de taxi naar de universiteit van Macau te gaan. Eerlijk is eerlijk vind ik het best spannend, ik heb nog geen tickets geboekt en je moet echt opletten. Ik ben natuurlijk nog nooit op het vliegveld van Hongkong geweest dus het wordt even uitvogelen, komt vast goed. Morgen kom ik aan en kan ik een middag rustig even installeren en de dag er na?? College! Ik heb er zin in!

Liefs,

Loïs

Reacties

Reacties

Jolenda

Goede vlucht en denk goed om jezelf ?

Rieet

Wens je heel veel plezier.
Tuurlijk is het allemaal spannend...
Volg je graag .
Succes met het vliegen, wat ook lang pffff .
Heel veel plezier x

Ingrid

Jij kan dat! Veel plezier en ik uiteraard ga ik jou volgen?

Henk Samplonius

Veel succes en plezier ??

Ingrid

Wauw. Wat stoer en wat een onderneming weer. Heel veel suc6 en pas goed op je zelf.

Guda

You go girl??

Trijnie

Lieve Loïs ik vind je erg dapper, dat je de dromen in je leven na durft te jagen. Je gaat een groot avontuur beleven . En tja afscheid nemen valt niet mee, maar ga met volle teugen genieten. Hoop dat je reis goed verloopt.

Gea

Spannend Lois! Goede vlucht en pas een beetje goed op jezelf! Groet

Tjitske

Lieve Lois. Pas goed op jezelf. Safe flight??

Pap

Veel plezier en geluk xxx

Enna

Wens je een geweldige tijd ?

Johanna(oma)

Hé’jij toppertje, ik ben apetrots op jou!
Jij gaat dit ook weer even flikken.
Love you!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active