jle-ernst.reismee.nl

It is my pleasure to inform you..

"Dear Ms Loïs Ernst, it is my pleasure to inform you that you have been accepted for admission to the University of Macau."

De woorden waar ik al maanden lang op wachtte zijn er eindelijk, het verlossende woord, ik ga studeren in China. En eerlijk gezegd denk ik dat de medewerkers van de Universiteit in Macau (UMAC) ook niet anders konden. Voordat ik me überhaupt had ingeschreven bij de studie had ik al meerdere malen mailcontact gehad en al talloze vragen gesteld.

Nu hoef ik jullie niet te vertellen dat de laatste reis naar het oosten iets anders verliep dan gepland, ook iets korter trouwens. Maar ik kan niet ontkennen dat naast dat ik het super spannend vind, ik er ook enorm veel zin in heb. En ik heb frisse moed om van het beste uit te gaan, als het weer stom is schrijf ik het hele land ook af ben ik bang.. Dan is de liefde tussen ons wel even over. Eerst maar documenten in orde maken, me medisch laten keuren en voorbereiden.

Ik ga in ieder geval weer een nieuw avontuur tegemoet naar China, reis je weer mee?

Liefs,
Loïs Ernst

Reacties

Reacties

Kevin

Je bent een topper! Jaag je dromen maar na? wanneer vlieg je?

Ans

Weer op avontuur en verder studeren,
goed plan!
Veel succes met de voorbereidingen.

Trijnie

Hey topper weer een nieuw avontuur jij schrijft je belevenissen zo goed, ik kan niet wachten en verheug me erop. Goeie reis lieverd

Myrthe

Leuk Loïs, ik kijk uit naar je avonturen!

Gea

Dapper en vreselijk stoer van je! Heel veel succes. (Hopelijk staan we wel samen nog eens achter de bar ?)
En ik zal met veel plezier je avontuur volgen. Toi toi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active