jle-ernst.reismee.nl

Vandaag een jaar geleden

Welkom lieve lezers,

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik af reisde naar China, een jaar geleden dat ik met een koffer, een paspoort, tranen en een hele familie op Schiphol stond. Ik weet nog goed wat ik voelde; Angst. Bang dat ik mijn vliegtuig zou missen, mijn koffer kwijt zou raken, zou verdwalen of nooit terug zou komen. Dit is een gevoel waar ik dankbaar voor ben, zonder dalen geen pieken.

Eenmaal in het verre China aangekomen verliep alles exact zoals ik het niet gepland had, maar hier hoef ik jullie natuurlijk niks over te vertellen. Ik keek uit naar al jullie reacties en ze stelde nooit teleur! en uiteraard ben ik ook dik tevreden over de dingen die ik wel heb gedaan. Ik heb een mooie Leeuwenshow gezien en een prachtige stad bezocht. Ik heb een vriendin gemaakt en heerlijk gegeten (niet altijd, we houden het eerlijk).

De korte periode in China heeft me ondanks alles ook veel geleerd. Ik ben in mijn eentje naar de andere kant van de wereld gereisd ondanks het feit dat alle vezels in mijn lichaam zeiden: Nee. Ik ben een blog begonnen en mede door de positieve berichten daarop, studeer ik nu Communicatie. Ik heb geleerd hoe belangrijk een thuis is, en dat (hoe cliché ook) thuis geen plek is maar het de mensen zijn.

Ik zal naast deze blog ook nog een filmpje plaatsen, een zo genoemde mini-vlog van mij.

Het was me een genoegen!

Liefs,

Loïs

Reacties

Reacties

Janneke

Mooi dat je deze keuze hebt gemaakt! Succes met je studie?

Gea

Goed van je! Heel veel succes, topper.

Erica

Onwijs moedige keuze van je!! Iets waar je onwijs trots op mag zijn!! Natuurlijk jammer dat je vroegtijdig terug moest, echter.... wij vonden het ook weer super fijn dat je zo de gymzaal weer instapte!!

mama

nergens beter dan thuis!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active