jle-ernst.reismee.nl

Daar ben ik dan

Welkom lieve lezers,


Zoals beloofd ben ik inmiddels aangekomen in China. Gisteren avond laat ben ik bij het gezin aangekomen. Ik ben hier heen gebracht door iemand van de organisatie haar naam is Frances. De familie is erg rijk en gastvrij. Er wonen hier nog meer helpers in het huis een man en een vrouw. Niemand praat engels maar iedereen doet z'n best met vertaler.

Toen ik vertelde dat ik hier heen ging zeiden veel mensen dat het land vies zou zijn. soms ben ik het daar mee eens. Aan de snelwegen ligt weinig afval. Je ziet dan ook veel menen met karretjes die dit aan het opruimen zijn. Aan de andere kant zie je weer wel dat mensen afval zakken dumpen. Het heeft dus nogal twee kanten.

Hoe ik mezelf voel weet ik nog niet. Ik durf niet alleen de straat op ondanks dit een goede buurt is. Wel is er een parkje waar ik denk ik wel alleen heen zou durven, dit is op het complex en je komt alleen maar het complex op via de poort. Ik ben wel heel blij dat ik in China zit wat ik altijd al wou maar tegelijkertijd ook erg verdrietig dat ik zonder familie ben. En bijna niemand van mijn vrienden kan bereiken omdat niet iedereen WeChat kan downloaden. Ik hoop dat ik deze blog wel kan uploaden en ik zie graag jullie reacties tegemoet. Tot snel!

Loïs out *drops mic*

Reacties

Reacties

Rieet

Ja snap ik wat je schrijft, alles nog vreemd en onwennig.
Als je een goed gevoel bij je huisgenoten krijgt , komt de rest vanzelf
Hele onderneming....Maar jij kan dit ?

Trijnie

Hallo lieverd je bent er net natuurlijk, dus kan ik me goed voorstellen dat het toch wat dubbel is. Maar dat gaat wel goed komen volgens mij hoor! Je bent een ondernemende dame, dus dat komt wel goed hoor! En dat je zonder familie daar bent maakt het heel moeilijk voor je, dat snap ik wel maar eerst acclimatiseren. ??

Marco Van De Linde

Panterrr

Daniek

??

Jolenda

Je kan het . Even wennen en dan komt het goed ?

Jeannette van de linde

Ik vind het erg goed van jou dat je het aandurft in je ééntje want het is best wel een groot onderneming. En dat jij je fam. Mist kan ik me voorstellen. Ik hoop dat je je plekje gaat vinden en goed naar je zin krijgt.

Carin

Heel veel plezier op je nieuwe avontuur. Gaat vast helemaal goed komen.

Erica

Lieve Lois!! Fijn dat je goed bent aangekomen in China. Dat zal zeker wennen zijn allemaal maar dat komt helemaal goed, dat weet ik zeker.
Wij hebben de groetjes van Diaz ontvangen en een dikke kus terug!!!! Wees trots op jezelf dat je dit doet, wij zijn dit in ieder geval! Dikke kus!!!

Yvonne

Jemig Lois wat goed van je dat je dit doet! Is toch weer een hele ervaring. Myrisha gaat straks voor 5 maanden naar Curacao...Ik wens je heel veel plezier daar?

Patries

He Loïs, heel begrijpelijk dat je moet wennen!
Elke dag een stapje vooruit, dat gaat helemaal goed komen!

Gea

Hé dappere meid! Probeer vooral (ook) te genieten; belangrijke en i drukwekkende ervaringen ga je opdoen. Veel plezier en succes!

diana

je moet nog wennen Lois, dat is logisch! Fleur heeft meerdere keren spannende dingen op onze aardbol ondernomen en ik weet dus, het kost tijd! .Maar ik blijf het dapper van je vinden hoor. Kun je niet bellen via een goed wifi netwerk? Dat doen wij , maar misschien zeg ik nu iets heel geks en kan dat in China niet...dat heeft onze vaak door perioden heen geholpen
x

Jan Hollander

Heel veel plezier en geniet ervan groetjes van hier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active