jle-ernst.reismee.nl

Een geboekte vliegticket, een droom en tranen

Welkom lieve lezers,

Gisteren heb ik mijn visum opgehaald in Den Haag, eindelijk maar toch en dit was uiteraard wel even een spannend moment. Krijg ik mijn visum zo mee? ligt mijn paspoort klaar? is mijn visum aanvraag afgekeurd? gelukkig was alles goed en stonden we binnen 2 minuten weer buiten het gebouw, in de wind, in de regen maar met een lach van oor tot oor.

Als jullie goed de titel hebben gelezen dan hebben jullie inmiddels wel door dat mijn vliegticket ook al is geboekt, dit houdt dan ook in dat ik zondag ga vliegen, en terwijl ik typ hoor ik je denken: "dan al?" iedereen die ik op de hoogte heb gebracht van mijn visum reageerde op de zelfde manier; "dan al?". WRIJF HET ER NOU NIET ZO IN!! want dan kom ik bij het derde gedeelte van mijn titel, de tranen.

Om ook maar even de droom te benoemen vertel ik jullie graag dat ik die ook meeneem onder mijn arm, samen met mijn paspoort en mijn net nieuw aangeschafte reisdagboek. Heb ik nog meer nodig?

De volgende keer dat je weer een blog van mij kunt lezen is het vanuit China (tenzij ik ongeduldig word en weer wat te melden heb).

Dus voor nu, bedankt voor je aandacht en tot snel!


Loïs out *Drops mic*

Reacties

Reacties

Jolenda

Heel veel liefs van ons . En we zullen je missen . In deze periode . Denk goed om jezelf. Zeg het nooit tegen jou maar ik hou van jou . Dikke kus

Manuel

Je doet het maar even????. Je vader zal trots op je zijn. Er zal ook een nieuwe wereld voor je opengaan. Geniet er van voordat het voorbij is.

Erica

Topper!!!! Wat avontuur zal het worden!! Jazzmuse kleding aan en wij zijn dicht bij je!! Veel succes en natuurlijk onwijs veel plezier. Dikke kus!!

Sascha

Heel veel plezier ❤️
Geniet er van en doe voorzichtig!

Liefs Sas

Allegonda

Lieve loïs heel veel plezier. Het begin zal best lastig zijn, maar er zijn heel veel die ook reizen dus je bent nooit alleen. Geniet ervan voor je het weet is een half jaar om.

diana

zet hem op meid, jij kunt dat!
Probeer veel te genieten, voordat je t weet ben je inderdaad weer terug. Fleur reist ook alles in haar eentje dus jij kan dat ook
liefs

Claudia Dammer

Topper.
Heel veel plezier veel genieten en uitkijken daar ??

Trijnie

Lieve Loïs wat spannend allemaal
!maar ga er van genieten, dit maak je maar één keer in je leven mee.
En hoe fantastisch is het dat je deze kans krijgt. ENJOY XX

And

YES!!!
Daar ga je dan, naar China en dus nu 1 van je dromen uit te laten komen. Ook ik wens jou heel veel plezier met alle nieuwe situaties waarin je terechtkomt. Geniet ervan , ???? en werkse!!!

Ans

Zie vorig bericht???☕️☕️

Siebylla

Gooi je rugzak maar vol met mooie herinneringen en ervaringen! Hoor het straks graag allemaal van je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active