jle-ernst.reismee.nl

Test

Welkom lieve lezers,

Daar is ie dan. Gesp jezelf vast, maak je klaar en bereid je mentaal voor want Loïs haar aller eerste reis blog is (bijna) een feit. MaAr LoÏs jE bEnT NoG NiEt eEnS Op ReIs. Nee dat klopt maar dat ga ik wel en daarom is dit mijn eerste reisblog.

Qua voorbereidingen ben ik druk bezig met wachten, aangezien ik niks kan doen en de organisatie's druk aan het zoeken zijn naar potentiële familie's. Laten we eerlijk zijn, dat is best wel stom, ik verheug me enorm op mijn reis naar China maar ik kan mijn steentje niet bijdragen. Het is inmiddels wel oktober, wat betekend dat de organisatie in China (ImmerQi) wel mijn aanmelding meeneemt en voorlegt aan gezinnen. Ondanks dat heb ik nog geen bericht gekregen dat er een familie beschikbaar is.

Omdat ik nog geen gezin heb kan ik ook nog geen vliegticket boeken en zonder vliegticket krijg ik geen visum. Om alvast te beginnen met koffers inpakken vind ik ook een beetje overdreven en daarom is er op dit moment dus letterlijk niks wat ik kan doen.

Omdat er nu nog vrij weinig te vertellen is zal ik niet erg vaak een blog schrijven. Wanneer ik over een poosje ook daadwerkelijk in China ben dan komen er vast en zeker veel meer wilde verhalen maar voor nu was dit het. In de volgende blog zal ik jullie vertellen hoe ik er nu echt bij kom:

punt 1. Au-pair te worden
punt 2. Dit plan uit te voeren in China

Voor nu heb ik niets meer te vertellen, laat vooral weten wat je van mijn verhaaltje vindt en bedankt voor je aandacht.


Loïs out *Drops mic*

Reacties

Reacties

Oma Rakker.

Ik vind het heel leuk en spannend,dat je dit gaat doen en enrom trots ben ik op jou! Je kan er later mooi een boek over schrijven. Ik verheug me enorme op de avonturen van Lois.Elke dag een heerlijk verslag! Mijn zegen heb je lieverd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active