jle-ernst.reismee.nl

Eten in China

Reacties

Reacties

Trijnie

Nou Loïs heb net even je foto's bekeken, nou het ziet er idf niet smakelijk uit. Ik zag een foto voorbijkomen waarop de kop en lichaam van een vogeltje lag?? Er zullen best lekkere dingen bijzitten (dat hoop ik tenminste voor je), ik hoop dat je het naar je zin hebt meid! Hoe lang blijf je daar eigenlijk? Nou ik kijk er naar uit om je volgende ervaringen te lezen..?‍♀️?

Henk Star

Mooie foto's gemaakt. Volgens mij staan de Chinezen er om bekend dat ze alles eten wat beweegt.
zo heeft ieder land zijn eigen gewoontes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active