jle-ernst.reismee.nl

Dan schrijf je toch een boek

Welkom lieve lezers,

Het heeft even mogen duren, maar ik had het dan ook heel druk met anderen dingen. Dingen als; elke dag binnen zitten, wasjes draaien, eten, binnen zitten, wasjes draaien, eten. En zo verder. De familie is nog niet terug en ik kom nog steeds niet buitenshuis als het niet hoeft. Laatst was het wel even nodig en ging ik op avontuur naar het winkelcentrum.

Op een zebrapad waar normaal gesproken 30 mensen tegelijk lopen, lopen nu enkel 5 mensen. Om wat voor gebouw dan ook binnen te komen, moet je eerst gecontroleerd worden op temperatuur en kan je je handen desinfecteren. Eenmaal in het winkelcentrum zijn bijna alle winkels gesloten. En als je een winkel naar binnen gaat word je weer gecontroleerd. Want stel je voor dat je in die 50 meter ineens wél koorts hebt gekregen.

Om de tijd binnen dan toch wat te doden ging op zoek naar bezigheden en nieuwe dingen om te leren. Dan schrijf je toch een boek zei mijn vader. Nou ik ben begonnen, maar ik twijfel of iemand hem ooit wil lezen. Met 24 uren in de dag heb je meer dan 1 hobby nodig. Zo ben ik dus ook druk in de weer met de piano en leer ik Hàny? (Chinees). Ook heb ik gisteren een brood gebakken, en alle ingrediënten voor arretjes cake zijn in huis. Vervelen doe ik me dus niet, maar ik had mijn verblijf in China wel heel anders voorgesteld.

Als ik weer iets interessants of merkwaardigs zie of mee maak zijn jullie de eerste die het horen! Fijne Valentijnsdag.

Liefs,

Loïs

Reacties

Reacties

Jolenda

Ik ga je boek wel lezen hoor ??

Diana

Ik wil je boek wel lezen hoor! ?

Julia

Kom maar op met dat boek! ?

Jan EN Tineke

leuk dat we nu ook kunnen lezen hoe het daar gaat.
Groetjes van hier Jan en Tineke,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active